вторник, 16 септември 2014 г.

Образцов дом

С новата идея на Вип Брадър "Образцов дом", Нова телевизия внесе интересна нотка в шоуто. Сезоните бяха започнали да си приличат. Въпреки козметичната операция на къщата и темата на всяко шоу, всичко беше станало предсказуемо.
Замислената тема на Вип Брадър 2014 на носталгично соц тематика ще е интересна за всички поколения : Тези които с трепет си спомнят отминалите години, тези които ненавиждат годините на социализма, както и на младото поколение, за което всичко това е едно забавно ретро шоу.

Аз лично бях прикована в екрана от началото до края. Въпреки, че съм израснала в онова време и съм имала щастливо социалистическо детство, но съм търпяла и несгодите на системата, аз се радвах на темата от към дизайнерските решения и сценария, който се заформя, тоест успявам да се разгранича от личните си спомени и мнение и да се радвам на началото на шоуто, от артистичната му страна.

Всички участници в сезона влизат усмихнати /почти всички/ в частите на къщата и с позитивни намерения. Сценаристите със сигурност ще ги вкарат в ситуации, в които ще бъде нарушено равновесието им. В този контекст това ще е един социалистически сървайвар - ролева игра  - което е вече съвсем различно от случващото се досега в сезоните на Вип Брадър.
Така конструирано шоуто прилича на историческите възстановки, които сме гледали по Дискавъри.
Надявам се и по-нататък шоуто да се движи в тази насока.

А.

Няма коментари:

Публикуване на коментар